Thursday, March 12, 2009

Cite Dari DAKJAAT...

Aku jarang baca entri orang lain.Busy dengan keje yang berlambak-lambak.Pagi tadi baru je baca entri darjaat pasal Tapi apakan daya...then posting entri sambil baca entri pasal Kejadian hari ini.. PPSMI!.Baca baca baca, aku terdiam bila terbaca pasal Handphone & Bas Bas Bas!.Ko beli hp baru!!!!!,kebetulan sama lak dengan hp aku SE K770i.



Aku beli Dec 2008.Masa tu ada kes bunuh betul2 dekat rumah aku...Jalan Genuang.
Mulanya aku nak beli SE S500i

tp kena tempah dulu.Lambat la dapat.Masa tu SE yang ada diantaranya K770i.So, beli.Keluar la RM500+.Aku lak tengah saving duit nak beli laptop dan kamera Canon EOS.


Lama lagi la aku dapat semua tu.Aku beli Hp baru pun coz Hp lama aku Nokia 2100

bermasalah sikit...Bila orang call je terus bateri low then off, sedangkan asalnya bateri full.Senior aku bising coz bila dia call aku leh cakap sekejap je.Lepas tu terus off.Aku sayang gan 2100 tu,beli masa tahun 2004.Baling anjing pun anjing leh mati...Dari Nokia tukar ke SE,mula2 memang susah gak.terkial2 la klu nak antar mesage kat kawan tp sekrg dah expert beb...Brigitte

2 comments:

Adam said...

correction .. wakakakakaka! tolong sikit ek .. K770i.. bukan K700i.. eeee!!!

hahahahaha!

Ginger and Brigitte said...

Sorry tuan...kesilapan tidak disengajakan.nak sangat post entri tu cepat skit.nanti ko bising xpuas hati lak gan aku.