Thursday, March 12, 2009

Tension aku...

Jumaat ari tu aku entri pasal SPRM

"budak ni" comment

"adoi .. cubelah buat entri berlandaskan idea sendiri .. ni amek newspaper online punya ape kes???"...

Ko rasa bengang x?.Aku baru je balik dari Felda Residence Trolak ada Khusus Induksi Umum under Kementerian Penerangan lepas tu kena gi Angkasapuri Taklimat Isu-Isu Semasa.Di daerah FO la GSPI dan FO juga la PKPM(aku x merungut,itu memang keje).Bila aku tengok email ada arahan pasal SPRM,buat entri pasal SPRM.Blog aku tu adalah blog penerangan di daerah aku,bukan milik kekal aku.so aku entri yang berunsurkan hiburan dan kerajaan.Aku fikir better aku masukkan pasal ni kat blog aku,xsemua orang baca newspaper kan.Aku xmacam dia,berupaya menulis lebih 15 muka surat(aku pun jarang sebenarnya baca blog budak ni tp suka tengok gambar..tahniah.gambar yang diuploadkan telah memberi gambaran yang jelas dan nyata).TAPI APAKAN DAYA...keje banyak kat office.klu x copy and paste, x jalan la blog aku.baik xyah buat blog.dah la blog aku bos aku tengok.Gambar gi khusus pun aku x upload lagi,dengan email berlambak2 x buka.Bak kata budak tu "Tapi apakan daya" nak buat camne....Brigitte
p/s:Aku x kisah...wakakakakakaka

3 comments:

Adam said...

amboi .... ni yang buat aku nak turun ke segamat nak belasah ko.. hahhaa! tu blog pribadi aku .. blog parlimen ada.. tu pun jarang nak update.. busy ngan kerja.. aku buat entri tak sampai pun 15 page.. hahaha! tak elok ko fitnah aku yang comel ni.. ;p hari tu g angkasapuri tak nampak korang pun?

Ginger and Brigitte said...

Blog peribadi leh update, blog kerajaan xleh lak...maksud aku 15 page tu, 1 entri ko klu diprint out leh dapat 15 page tau.Banyak giler,ko ambil gambar pakai Hp SE ke?
Comel la sangat..wakakakakaka. Kat Angkasapuri lepak kat tempat yang sama la...

Adam said...

dah nama pun blog kerajaan .. nak update pun kena ikut rule.. aku nak buat entri pun tak sedap ati ... huhuhuhu!